Tuesday 2 October 2007

So yeah...

Första inlägget i bloggen. Jag kommer nog fortsätta uppdatera detta i både engelska och svenska, mest bara för att jag kan.

Nåja.

Vem är jag då? Tjaa, jag är en 24 årig tjej vid namn Diana Davidsson, för tillfället bosatt i Malmö i Sverige, här går jag serietecknar utbildningen på Kvarnby Folkhögskola. Serie 1:an för att vara exact.

Det är riktigt kul faktiskt.

Träffat en massa nya intressanta människor på skolan så jag är glad och nöjd.

Nåja, jag har en del gallerier som jag kommer posta i länkarna på sidan här och sedan kommer jag uppdatera här med serier och illustrationer.

Jaa...

2 comments:

Xhakhal said...

Häftigt, serietecknarskolan i Malmö funderade jag på att söka till för något år sedan (jag går tredje året på gymnasiet nu), men Malmö är så svårt att ta sig till härifrån - och man vill ju kunna åka hem lätt. Var bodde du innan?

Kul att du började blogga förresten!

OmegaSama said...

Jag bodde i Norra Bohuslän och innan dess i Västerås.